Klacht Gaveactie.nl: Terugbetaling laat lang op zich wachten

Hus42

Ruim drie maanden geleden een online gekocht product terug verzonden naar Gave Actie met de belofte dat het bedrag overgemaakt zou worden. Ondertussen zelf contact opgenomen met de klantenservice, maar die stellen de afhandeling uit.

Totaalbedrag zo snel mogelijk teruggestort op mijn rekening

Gaveactie.nl
    Momenteel in behandeling genomen. Oplossing volgt spoedig.
    Gaveactie.nl
    Beste Huseyin, Na alle email correspondentie gelezen te hebben is het probleem duidelijk geworden.Je geeft per email aan dat je, jouw bestelling retour zou sturen. Hierbij geef je aan dit gedaan te hebben, helaas is er bij ons niets ontvangen. Helaas heb je het niet verstuurd met Track&Trace waardoor het niet duidelijk is waar je bestelling zich nu bevind.Zoals aangegeven per email is er een aantal maal gezocht in het magazijn, maar er is niets aangetroffen.Je begrijpt dat wij de best mogelijk service willen verlenen. Het is echter helaas niet mogelijk een bestelling terug te betalen, wanneer deze niet retour ontvangen is.Wanneer wij het retour ontvangen zal het zoals elke andere retour direct in behandeling worden genomen en z.s.m. worden terug betaald.Ik ga er vanuit je voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Ken - Gave Actie
    Hus42
    Ik heb specifiek gevraagd hoe ik het diende te reageren aan je collega. Deze heeft hierover (track&trace en eigen verantwoordelijkheden) totaal geen melding gedaan. Daarnaast ben ik ondertussen ruim drie maanden verder voordat ik een inhoudelijke reactie heb ontvangen, wat per definitie een slecht zaak is. Dit was de eerste keer dat ik een aankoop bij jullie heb gedaan. Heel het proces van zaken doen heb ik zeer negatief ervaren. Leveren duurde lang (twee weken), defect product en nu dit.
    Beste Huseyin,
    De levering heeft inderdaad 1 dag langer geduurd dan aangegeven bij je bestelling.
    Track&Trace is geen verplichting, maar prettig voor jezelf, mocht PostNL een zending niet afleveren. Conform de wet is de verzender verantwoordelijk voor de zending die verstuurd word.
    28 november heb je mijn collega gevraagd waarom je nog geen betaling hebt ontvangen. 29 november heeft ze hierop gereageerd met de vraag naar welk adres je het hebt gestuurd. Hierna is er pas weer van jou een email ontvangen afgelopen vrijdag 31 jan. Waarna precies het zelfde als hier eerder genoemd is verteld door mij.
    Je begrijpt dat wij er niets aan kunnen doen dat PostNL wel of niet een bestelling levert. Je snapt dat wanneer er een melding van retour gemaakt word het niet altijd daadwerkelijk retour gestuurd word en daarom niet elke retour melding benaderd word of het nog retour komt. Vandaar, wanneer je zelf geen contact verzoek doet je hierover van ons niets ontvangt, tot het natuurlijk retour komt.
    Zoals aangegeven, zodra het bij ons binnen komt zullen wij het direct in behandeling nemen.
    Ken - Gave Actie

Ook een klacht indienen over Gaveactie.nl?