Klacht Gaveactie.nl: Wandcontactdoos 2 USB poorten bestelling nog steeds niet ontvangen

# 119010
Emineb

Geachte klachtenkompas,

Hierbij wil ik her volgende mededelen dat ik nog steeds de wandcontactdoos niet heb ontvangen. Ik heb 18 mei 2016 bestelling geplaats, maar op site stond dat het binnen zoveel tijd binnen was. Maar ik heb niks ontvangen. Ik heb hun mail gestuurd. Ze zijden dat ik vrijdag zou krijgen (dat was ergens in midden juni. Daarna heb ik ze weet mail gestuurd. Maar de probleem is dat ik geen antwoordt van hun krijg. Ik vind het heel raar dat ik gewoon geen antwoordt op krijg. Ik dacht dat het een vertrouwde site was maar ben heel erg teleurgesteld. Sinds dien durf ik nergens meer iets bestellen . Omdat ik bang ben dat ik weer wordt verlicht. Wilt u aub mij gaan helpen. IK WIL MIJN GELD TERUG OF BESTELLING!!!

Mvg,

Emine Balci

Geld terug of zo snel mogelijk me bestelling!

Gaveactie.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Gaveactie.nl?