Klacht Gaybuddy.nl: Nep profielen waar de datingsite zelf voor gezorgd heeft om geld te verdienen ten koste van andere.

Ditsoortpraktijkenmoetstoppen

Ik had een account aan gemaakt op dating website gaybuddy.nl
Per bericht die je stuurt betaal je €1,30 of je kan pakket kopen en dan betaal je minder per bericht. Maar waar ik nu achter ben gekomen is dat er heel veel nepen account/foto/personen zijn. Zo ging het te werk: Ik stuurde een bericht(1e bericht gratis) en verrassend genoeg werd er snel op gereageerd door knappen jongen. Toen ik weer terug wilde reageren kwam ik er achter dat het geld koste. Toen twijfelde ik als ik een bericht terug zou sturen, toen heb ik nummer gebeld en kreeg je een code te horen en die code werd max 2 opgenoemd en het ging me even te snel en de code was te lang om te onthouden.
weg €1,30 zonder een bericht te sturen. Ik stuurde daarna nog wel een knip oog(gratis). Toen reageerde hij met waarom stuur je een knipoog ben je serieus. Toen dacht ik weetje ik betaal nog een keer, met papier en pen bij de hand en ik stuurde een bericht terug met mijn mobiel nummer en email zo kunnen we dan gratis veder praten. En toen reageerde dat die nu geen mobiel had enzovoort. Toen dacht: dit klopt niet. Ook was het raar, want hij zij niks over de email en dat kon ook zonder mobiel en er werd met een vraag geëindigd om zo nog meer geld van je aftroggelen.
Toen ik later op de klachtenkompas keek was er nog iemand met zo geval en toen wist ik het zeker. Deze dating site zorg zelf bewust voor een nep profiel om geld te verdienen. Ook stond met kleine letter op de website dat sommige profielen net zijn om zo geld te verdienen en ik had een andere foto van die site via internet geüpload en daar kwam uit dat die foto is uitgelekt. Naar mijn mening is dit oplichting en hartstikke illegaal. En ik heb nog het geluk dat ik er nog snel achter ben gekomen ook koste het me wel € 2,60, maar ik ben echt boos dat dit gewoon kan gebeuren. Dit moet echt stoppen. Je zou maar een tientallen euro's betalen en later achter komen dat het allemaal nep was. Ik wil niet dat iemand dit nog overkomt.

Ook gaven ze het zelf toe en dat het in de voorwaarden stond. Ze denken we laten het er mooi en professioneel uitzien en ergens op de site staat het met kleinen letters beschreven dat er nep account aanwezig zijn en ze denken dan dat het wel kan en mag.

Dat ze stoppen met deze praktijken en dat ze al het geld terug geven aan andere mensen die ook zijn opgelicht.

Gaybuddy.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ditsoortpraktijkenmoetstoppen
    Ik denk niet dat Gaybuddy deze klacht gaat oplossen.

Ditsoortpraktijkenmoetstoppen

Ook een klacht indienen over Gaybuddy.nl?