Opgelost door Gaysupplies: Geen gehoor op mijn mails, telefoon , etc en geen bestelling ontvangen.

hans

Ik heb op 25/7 een bestelling gedaan en deze direct via IDEAL afgerekend, bevestiging direct ontvangen, na enige uren kreeg ik een mailtje dat eea niet op voorraad was en zodra het binnen was zou het afgestuurd worden, ik heb direct een mailtje gestuurd omdat ik graag wilde weten welke artikelen niet op voorraad zouden zijn zodat ik evt mijn bestelling kon veranderen dan wel annuleren, op de webside staat nl vermeld dat indien niet voorradig ik een berichtje krijg van de artikelen die niet op voorraad zouden zijn en de te verwachten levertijd, of annulering van de order, ik heb van alles geprobeerd om in contact te komen doch geen antwoord, telefoon contact ook niet mogelijk, ik ben hier zeer boos over, indien het bedrijf evt gesloten is vanwegen vakantie dan dient u dat op de webside te vermelden en niet de klanten afschepen met een mailtje niet voorradig en voorts niks meer laten horen.

Directe retourbetaling van mijn order.

Wij vinden dat Gaysupplies hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

hans
    Alles is tot grote tevredenheid afgehandeld, ik heb vertrouwen in de nieuwe leiding.

Ook een klacht indienen over Gaysupplies?