Opgelost door Gazelle: 3x electro motor verv. 1xbattery verv. balhoofd vern. achter rempl vern. versn repareren!!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64242
Gebruiker
kegels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aankoop E- bike gazelle 18-05-13. Op 02-06-13 eerste motor vervangen.(lager stuk) Op 27-07-13 Nw accu vervangen.(condens in achterlicht gekomen) Op 21-12-13 tweede motor vervangen na een half jaar weer stuk. Op 13-06-14 derde motor vervangen weer stuk.Intussen ben ik 3x of 4x teruggeweest i.v.m. kraken balhoofd dit is ook op 13-06-14
gerepareerd(nieuw lager) En remplaat rollerbrakes vernieuwd,dit omdat van af aanschaf van deze fiets deze achterrem NOOIT geremd heeft zoals het had moeten zijn
ook voor breken remkabel.Plus is ook de versnelling gerepareerd, daar was een vervelende tik ingekomen.DUS IN 1 JAAR 3 nieuwe MOTORS- PLUS 1 NIEUWE ACCU-PLUS BALHOOFD LAGER-PLUS NIEUWE REMPLAAT rollerbrakes.Heb in deze fiets totaal geen vertrouwen meer,en wil hier vanaf dit heb ik met dealer besproken,en deze fiets gaat a.s donderd.terug op transport naar gazelle voor inspectie Hopend nieuwe fiets.

De oplossing

Graag andere nieuwe fiets van gazelle maar bijv. met midden motor bosch met gesloten kettingkast daar ik deze fiets niet meer wil terug nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    kegels
    Datum
    Fiets gekocht bij NEPTUNIS CADZAND

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kegels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Gazelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen