Klacht Gazelle: Drie gold accu stuk in 4 jaar

Mercedes153

Vandaag weer een nieuwe gazelle accu gold moeten kopen dit is de derde accu die stuk Gaat waarom is gazelle niet coulant met de garantie .

Dat gazelle een accu onder garantie repareerd

Gazelle
    Geachte heer/mevrouw van Oorschot.

Wat vervelend om te lezen dat u problemen heeft met uw accu. Wij bij Gazelle handelen altijd vanuit onze algemene voorwaarden. Daarnaast is de verkopende partij (dus in dit geval uw Gazelle-dealer) ten alle tijden verantwoordelijk voor service, garantie en onderhoud. Daarin spelen wij helaas geen rol. Als u mij uw framenummer geeft kan ik kijken wat wij eventueel nog voor u kunnen betekenen. Echter strekken de garantie en coulance regelingen maar tot een bepaalde tijd na de aankoopdatum van de fiets.

Silke Wanders
    Gazelle
    Bedankt voor uw reactie. Dat de dealer zegt dat het om een slechte serie ging is ons niet bekend. De levensduur van een accu is afhankelijk van veel verschillende factoren, opslag, gebruik en chemisch verval kan bijvoorbeeld een rol spelen.Ik kan vanaf een afstand helaas niet beoordelen wat het geval is geweest bij uw accu's. Ik heb uw framenummers nagelopen en helaas kan ik niks voor u betekenen. Zowel de garantie en de coulance periode zijn ruim verstreken. De fietsen zijn nota bene al wat aan de oude kant. Tenslotte loopt garantie, service en onderhoud altijd via de verkopende partij, in dit verhaal zijn wij slechts de producent. Wilt u aanspraak maken op coulance of garantie, dan zal u dit in conclaaf met de dealer moeten doen. Het spijt mij u niet positiever te kunnen berichten.

Silke Wanders

Ook een klacht indienen over Gazelle?