Klacht Gazelle: Fietsreparatie meer dan 10 weken

Klachtnummer
# 137336
Gebruiker
Gazelle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

E-Bike ,4 september 2015 naar Gazelle fabriek retour ter reparatie aan de motor.
Na veel mailverkeer door Gazelle belooft dat fiets 22 oktober wordt onderzocht en gerepareerd. Daarna retour dealer wordt gezonden.
Helaas fiets nog niet retour ontvangen. Dealer heeft Gazelle gebeld en krijgt geen " zinnig " antwoord. Ik heb op 8-11-2015 alsnog een klachtenmail naar Gazelle gezonden en OOK vermeld: Als u de fiets niet kan repareren stuur dan een andere (nieuwe) fiets.

De oplossing

Een nieuwe fiets, volgens mij is mijn fiets zoek of kunnen de fiets niet repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Gazelle is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gazelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen