Klacht Gazelle: Garantie, maar toch een deel betalen

Klachtnummer
# 32920
Gebruiker
M Buskens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb in april 2012 een Gazelle fiets gekocht. Een half jaar later hoorde ik gekraak bij de trapas.
Omdat ik de fiets niet in de buurt heb gekocht en via Internet, ben ik bij de lokale Gazelle dealer geweest.
Na controle bleek de trapas defect.
Alles is netjes gerepareerd, maar kreeg wel een rekening voor de montage.
Normaal gesproken dient alle kosten vergoed te worden, maar bij Gazelle niet.
Heb Gazelle een brief gestuurd. Het antwoord van Gazelle is dat alleen de onderdeelkosten vergoed worden en niet het arbeidsloon.
In dit geval niet netjes. De fiets heeft toch een flinke duit gekost en dan mag je toch wel wat verwachten. Zeker omdat het al binnen het half jaar was.

De oplossing

Arbeidsloon zou ik graag terug wilen hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Gazelle is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gazelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen