Klacht Gazelle: Garantie???

Klachtnummer
# 105673
Gebruiker
vondeling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in maart een e-bike gekocht van 2500 euro, toen ik hem zou ophalen deed de verlichting het niet , en ik had er nog geen centimeter op gereden, normaal zou ikde fiets een week kwijt zijn nu had mijn dealer de fiets naar gazelle gebracht en is hij nadat de software opnieuw was geinstalleerd weer goed.
Vorige week heb ik fiets weggebracht want er zat een slag in het achterwiel.
Dezelfde week is hij naar de dealer geweest omdat het hydraulische remsysteem lek was.
Nu had ik gazelle gemaild en die zeggen nu niets voor mij te kunnen betekenen.
Ik wil graag een nieuwe fiets hebben want dit is volgens mij een "maandagmorgen" product.

De oplossing

Nieuwe fiets of goede compensatie ( Geen bloemetje of zo!!! )

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Gazelle is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gazelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen