Klacht Gazelle: Gazelle negeert klanten

Klachtnummer
# 183808
Gebruiker
GeoLee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bellen als goede klant van Gazelle is een ramp. Met zet je in een wachtrij en je verneemt dat je de eerstvolgende bent die geholpen wordt. Na een half uure en telkens dezelfde boodschap gehoord hebbende, leg je de hoorn op de haak. "Al onze medewerkers zijn in gesprek" is hier een dooddoener. Er is namelijk niemand die gaat opnemen. Men rekent voor het wachten wel 25 eurocent per minuut. En dat loopt lekker op.

De oplossing

Een reactie van Gazelle

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Gazelle is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gazelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen