Klacht Gazelle: Gescheurde naaf achterwiel

B.K. Bakker

Naaf, Shimano Nexave FH-IM70, van achterwiel gescheurd. Moet dus vervangen worden.
Op 6 aug 2016 naar mijn dealer/rijwielhersteller. Beste oplossing zou en nieuw wiel zijn.
Dealer heeft op 9 aug. contact gezocht met Gazelle. Een zwart wiel zou in de juiste configuratie, naaf, freewheel en velg, zou uit voorraad leverbaar zijn. Daar de fiets en de velgen zilverkleurig zijn wilde ik ook een zilverkleurig nieuw wiel. Levertijd 2 weken. Na 2-1/2 week geen nieuw wiel. Mijn dealer kreeg bijna een week later te horen dat het wiel op 8 sept geleverd zou gaan worden. Dus inmiddels 4-1/2 wk later. Bij ontvangst op 9 sept blijkt echter een zwart wiel geleverd te zijn ipv het gevraagde zilverkleurige wiel. Dealer heeft dit teruggemeld naar Gazelle, echter op 16 sept. heb ik nog niets weer gehoord!! In de loop van de tijd een paar maal e-mail contact gehad met de klantenservice van Gazelle. Het speet hun en ze begrepen dat het voor mij onprettig was. Dit is zwak uitgedrukt en geen oplossing.

Zo spoedig mogelijk een nieuw wiel en een zekere coulance voor de slechte service.

Gazelle is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Gazelle?