Klacht Gazelle: levering van een bestelde (en betaalde ) fiets

Klachtnummer
# 360327
Gebruiker
J.G.P. Huizinga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb weken geleden een Gazelle Chamonix besteld en betaald. Toe was de levering in week 15. OK, ga ik mee akkoord. Maar nu zitten we in week 15 en niemand weet iets wanneer de fiets no werkelijk geleverd gaat worden. Dat is mijn klacht en ik hoop dat de directie van Gazelle dit bericht zal lezen of blijft het hangen bij de satellieten.?.

De oplossing

levering van de bestelde fiets

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Gazelle is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gazelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen