Opgelost door Gazelle: Ondeugdelijke fietsen Grenoble C8

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 473400
Gebruiker
R. van der Pol
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Lang gespaard voor wat we dachten dat het een goed fiets was, elk over de €3000,-. Eerst zouden we een Amslod of Stella kopen. We waren in ieder geval zeker niet slechter af geweest dan deze ‘fietsen’. De fietsen zijn meer bij de fietsenmaker geweest dan gebruikt. De fietsenmaker Gaperslanden Hattem treft geen blaam die zet zich meer dan 100% in om de problemen op te lossen.
We durfden ze niet mee te nemen naar Zwitserland, bagagedrager en al gekocht en ze waren net weer bij de fietsenmaker geweest. Bleek goed te zijn want de eerste rit na thuiskomt, een grote ellende. Geeft veel foutmeldingen aan ook leest die storingen niet die er wel zijn, maar hij staat nu weer bij de fietsenmaker. Die van mijn man lijkt het nu even te doen. We vermoeden totdat er weer net over de 3000 km opzit en dan verwachten we de eerste storingen weer. Dat gebeurde bij beide fietsen. Spijt als haren op ons hoofd. Het gaat om de Grenoble C 8.

De oplossing

Ja geef ons aub betrouwbare nieuwe fietsen. We hebben ze nog geen jaar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Gazelle is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    R. van der Pol
    Datum
    Doe er wat aan gazelle. Het was ooit een betrouwbaar product. Zijn dit soort merken ook al ‘ made in China’ producten geworden? Je laat gedupeerde klanten achter. Misschien toch een idee om radar in te schakelen. Wij zijn ook niet de enigen zie ik die teleurgesteld zijn over deze ‘fietsen’😞
  2. Auteur
    R. van der Pol
    Datum
    Gazelle laat niets van zich horen, ook de fietsenmaker heeft gebeld ook naar Bosch ( de motoren in de gazelle e-Bikes) ze horen niets. Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ondertussen doet de fietsenmaker wat die kan en is er gelukkig wel voor mij als klant.
    Zoveel geld als de fiets kost, zo weinig moeit het de gazelle of Bosch fabrikant dat de klant zijn geld heeft weggegooid

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. van der Pol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Door aandringen van mijn eigen fietsenmaker nu eindelijk nieuwe accu ontvangen en hoop dat het probleem nu is opgelost. We kregen de vorige keer bij beide fietsen met 3000 km op de teller de Problemen en hoop niet dat als deze accu 3000 km heeft de problemen zich opnieuw voordoen. We hebben er na zoveel ellende niet eerder vertrouwen in dan ma 3000 km
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Gazelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen