Klacht Gazelle: Orange innergy werkt zoals beschreven in Tros radar, fietsenmaker helpt niet

Maria

fiets gekocht in 2010 bij dealer in Amstelveen (Zegwaard) die nu op pensioen is. Eerst problemen met batterij (lamp die spontaan eraf viel), 3x vervangen (op de eerste dag van gebruik). Na 4de keer afbreken zelf geplakt. Ondertussen problemen met trapondersteuning, uitvallen batterij, batterij die maar 57 ipv 150 km mee gaat, uitvallen motor bij mist en bij regenweer... dus staat de fiets al 2 jaar op stal. Andere fietsenmaker (Veba in Kastelenstraat, Buitenveldert), ook dealer van Gazelle, wil en wilde probleem niet in behandeling nemen (uit garantie en zal veel geld kosten). Ook na uitzending van Tros radar blijven zij beweren dat probleem niet bestaat en dat het wel aan mijn gebruik zal liggen. Wat dat betreft: fiets heeft steeds in de berging gestaan (thuis of op werk), en fietsen was steeds normaal in stad. Er zitten nu 1998 km op de teller... kan toch niet zo zijn dat pensioen en ondeugdelijk product ten koste van klant gaat?...

kunnen fietsen met fiets die aan fabrieksvoorwaarden voldoet: batterij die meegaat zoals het hoort, fiets die rijdt bij weer en wind, en licht dat er niet " spontaan afvalt" als je de deur uit rijdt. Dit was een dure fiets (2100 euri), en ik verwacht dat een firma die toegeeft dat er een probleem is, ook zorgt dat het probleem uitgeroeid wordt. En dat de dealers (veba, kastelenstraat buitenveldert) geinstrueerd worden om het probleem op te lossen in plaats van het af te wijzen. De klant is niet schuld aan een ondeugdelijk product.

Gazelle is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Gazelle?