Klacht Gazelle: problemen motor en km teller electrische fiets

Hans

De motor van mijn elektrische fiets maakt steeds meer lawaai hoe harder ik fiets. De KM teller valt de display regelmatig weg. Ik ben bang dat e motor vastloopt en daardoor nog meer problemen krijg. Dinsdag 2-2-2015 ben ik bij mijn dealer schietecat in Breda geweest en die deelde mij mee dat een nieuwe motor € 1200 zou kosten en dat de km teller € 95, 00 zou kosten. uit coulance hoefde ik maar € 600,00 te betalen voor de vervanging van de motor en de km teller maar moest ik snel beslissen anders kon het niet meer. Wat mij het meest bevreemd is dat een fiets van nog geen 2,5 jaar oud met ongeveer 6000 km op de teller al deze problemen heeft en ik deze hoge kosten moet maken.
Antwoord Gazelle:
Het geboden bedrag van € 600,- is de helft van wat de vervanging normaal gesproken zouden kosten bij de firma Schietecat, inclusief montagekosten. Gazelle heeft geen km tellers in het assortiment waardoor wij hier helaas geen prijzen voor hebben.

Dat Gazelle erkent dat het een fabricage fout is voor zowel de motor als de KM teller en dat vervanging voor rekening Gazelle komt en niet voor rekening klant.

Ook een klacht indienen over Gazelle?