Klacht Gazelle: Service E-bike onder de maat

Jonnie

In februari jl geklaagd over mijn e-bike nav uitzending van Radar. Fiets is opgestuurd en besturingssysteem is vervangen, .Met klacht over accu is niets gedaan. Actieradius van 20-25 km. 1ste reactie was: accu is 3 jaar oud/garantie verstreken. Verteld dat accu 2 jaar oud was. Moest getest worden. Over uitslag niets meer gehoord maar accu werd niet vervangen zonder enige uitleg.
Nieuwe reactie via de dealer: weer een onderzoek naar de accu. Dit heb ik geweigerd omdat ie 2 maanden bij Gazelle had gestaan en net 2 dagen bij de dealer. Kreeg ook geen antwoord op de vraag wat er dan nog meer onderzocht moest worden.

Op mijn klachtbrief kreeg ik de reactie dat ik uit 'coulance' een nieuwe accu mocht kopen met 25% korting zonder in te gaan op mijn brief of uitleg over die coulance. Mijn conclusie Gazelle is niet zorgvuldig in afdoening van klachten en communiceert slecht met klager.

Een nieuwe gouden of platina accu met bijbetaling van het prijsverschil met bronzen accu.

Gazelle is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jonnie

Ook een klacht indienen over Gazelle?