Klacht Gazelle: Slechte E-bike

Annemarie

Fiets nieuw gekocht in maart 2014 en al na 8 maanden motor kapot. Na reparatie van maar liefst 2 maanden (zonder leenfiets) fiets terug met ander type motor, met VEEL minder kracht. Nu 6 maand later veel gesnerp in de nieuwe motor en nog minder kracht. Bovendien voor de 2e keer lekkage in de display op het stuur, waardoor die onbetrouwbaar is en de boost valt soms uit. Dacht met "koninklijke" Gazelle een goede fiets en dito service te kopen, denk daar nu heel anders over! Heb de fiets in Zutphen gekocht, maar woon in Groningen en daar bleek er geen Gazelle dealer bereid de fiets te repareren tenzij voor veel geld.. Dat terwijl er nog gewoon fabrieksgarantie geldt! Onlangs met Gazelle gebeld en ook daar met kluitje in het riet gestuurd. De eerste 8 maanden was ik erg blij met de fiets, maar sinds de reparatie al minder en nu helemaal niet meer: Slechte fiets en beroerde service van de zogenaamd "landelijk geregelde garantie".

Een fiets met krachtige motor ( zoals deze eerst had) die niet steeds stuk gaat of een groot deel van de aankoopprijs vergoed, zodat ik de mogelijkheid heb een andere fiets te kopen.

Gazelle is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Gazelle?