Klacht Gazelle: Weigering om moter te vervangen van E-bike

Klachtnummer
# 159273
Gebruiker
Truida1955r
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In maart 2013 heb ik een Gazelle E-bike aangeschaft,t.w.v. 2200 euro. In het eerste jaar ging de display al kapot, reparatie.2e Jaar hele nieuwe display. Nu na 3 jaar blijkt de moter al kapot te zijn.Gazelle heeft voortsle gedaan, nieuwe motor ruim 800 euro i.p.v. 1100 euro. Ben niet akkoord, nieuwe voorstel 50% korting dus alsnog bijna 600 euro betalen. Ik ben niet akkoord. Ben van mening dat ze kosteloos de moter dienen te vervangen!

Gewenste oplossing

Ik eis dat de moter gratis wordt vervangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Gazelle is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gazelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen