Klacht Gazprom Energy: Gazprom en NSVO lichten ZZP'ers op met energiecontracten

B.A.S.

Gazprom Energy en de NSVO waarmee het zijn klanten werft hebben mijn gegevens verkregen nadat ik mij bij de KvK had geschreven voor mijn freelance werkzaamheden om mijn studie te bekostigen. Vervolgens ben ik door de NSVO benaderd. Onder valse voorowenselen hebben zij mij telefonisch een 5 jarig zakelijk contract aangesmeerd waar ik niks mee kan. De hele naam Gazprom is daar in nooit gevallen. Men deed het lijken alsof het een belangenorganisatie voor ondernemers was. Pas een maand later (na de 14 dagen bedenktijd) een bevestiging gehad van Gazprom. Na een klacht bij hen wordt ik doorverwezen naar de NSVO maar met deze malafide partij schiet je ook niet veel op. Nu zit ik als student in een woning die over een jaar gesloopt gaat worden met een zakelijk contract van 5 jaar waar ik niks aan heb aangezien dit gewoon mijn woonadres is. Pas op voor deze partijen!

Ik wil van mijn contract met Gazprom Energy af

Wij vinden dat Gazprom Energy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gazprom Energy?