Klacht Gearbest.com: Geld foetsie

Fassih

Ik heb 22-12-2017 via website van gearbest keurig netjes 2x led 4k laser projectors besteld en betaald via gearbest. Bij order heb ik ook verzekering genomen a €70 en complete order: €3200.

Snel ging de order al naar shipped out. Dit bleef erg lang aanhouden, tevens ook door een windstoten op zee. Niet betreurt dacht ik, mijn pakket had in februari, 2 maanden na bestelling Engeland bereikt. Enkele dagen later zou het naar Nederland toe komen en bezorgd worden door dpd.

De dag van bezorging kreeg ik mail met bevestiging... echter pakket niet aangekomen, nergens voor getekend en toch staat er bij status: DELIVERED!

gearbest gecontact en aangegeven niets te hebben ontvangen. Dpd gemailt, kreeg antwoord contact op te nemen met de verzender. Dat is gearbest.

Deze geven op hun gemak aan dat dpd een bepaald formulier moet opsturen, heel onduidelijk en erg vaag.

Nu 4 maanden na bestelling nog steeds niets ontvangen en niets terugbetaald gekregen, dit zijn echt extreme bedragen waar je mee wordt opgelicht.

Ik weet me geen raad meer, wil het juridisch uitvechten tot laatste woord. Want gearbest kan niet zo met klanten omgaan. 20x gemailt en verschillende tickets aangemaakt, telkens weet antwoorden waar je niks mee kan en na veel anwoorden is mij beloof geduld te hebben tot ze het hebben uitgezocht. Ook hiet antwoorden ze niet meer op, zelfs na welen stilte...

Ik ga koste wat het kost iedereen duidelijk maken dat je NIET bij gearbest moet bestellen, geen service, geen telefoonnummer, helemaal niks!!!

Wij vinden dat Gearbest.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!