Opgelost door Geas Energiewacht: Diegene die de pomp wel wilde plaatsen buiten de regio,probeert steeds de verantwoording bij Zwolle

content Opgelost
h schaafsma

7-12-2018 is bij mij door Geas energiewacht Enschede,een warmtepomp boiler(Ferroli Aqua 1 plus 160HT) geïnstalleerd.
31-08-2021 heeft de monteur een nieuwe print geplaatst.2-10-2021 stopte de boiler weer.
Nu heeft de monteur de pomp gereset.
7-10-21stopt de boiler weer.
Er is continue een probleem tussen Enschede en Zwolle,wie het gaat oplossen .
Nu,8/10 zeggen de monteurs,dat zij er niets meer aan kunnen doen.Dus heb ik weer geen warm water.Nu moet ik wachten of Geas Enschede dit probleem oplost met de fabrikant.

Ik wil dat het bedrijf mij mijn geld teruggeeft met aftrek van 2 jaar en 8 maanden.
Zolang heeft de pomp wel goed gefunctioneerd
er is met de firma Ferroli overlegd en samen met een monteur van Ferroli en van Geas zijn ze bezig geweest om de problemen op te lossen.Nu heb ik alleen nog nodig ,dat er iets afgesproken wordt over het onderhoud,dat eens per 2 jaar moet plaatsvinden.Er is ook een probleem met het water dat: Tamelijk hard ""is.

Geas Energiewacht
    Goedemorgen,

Er is contact opgenomen met Ferroli en u bent daar inmiddels over geïnformeerd. Zij zullen zsm een afspraak met u inplannen.

Energiewacht

Ook een klacht indienen over Geas Energiewacht?