Opgelost door Geas Energiewacht: Geluid overlast

# 520860
LevendigeMUS#57

Er zou deze week iemand van geas langs komen is mij belooft dat moet nog gebeuren ik heb gevraagd wanneer en hoe laat ik heb daar nog geen antwoord op gehad ook niet naar dat ik geas heb gevraagd of ze al een tijd hadden voor mij ik krijg daar helaas geen reactie op . Gr hans jansen

De geluid overlast moet omlaag er kan niemand meer op zolder slapen hij maakt veel meer decibels dan wat in de documentatie staat van de firma daikin die de producent is van daikin. Maakt geas maar een geluiddempende omhuling er om heen . Het probleem is begonnen nadat ik al jaren een warteboiler had waar het voorraad vat van stuk ging en volgens een adviseur van geas stuk ging en niet meer leverbaar was toen heb ik deze warmtepomp gekozen maar wat blijkt later die voorraad was nog gewoon te koop maar die had geas niet meer in hun assortiment staan dus eigenlijk ben ik verkeerd voorgelicht door geas had ik maar een nieuw voorraad vat gekregen dan was dit probleem nooit ontstaan . Het is toch raar dat geas zegt dat het voorraad vat niet meer leverbaar is terwijl ik later op internet zie dat die nog gewoon te koop zijn . Hans jansen

De klacht is opgelost door de warmtepomp in de nacht en de vroege ochtend stil te zetten de warmtepomp de boiler heeft een zeer hoge isolatie waarde dat de temperatuur langzaam maar daalt en wij krijgen onze nachtrust weer voor terug de medewerker was zeer begripvol en ook aardig dus wij zijn met deze optie zeer tevreden door de firma GEAS bedankt daar voor. Gr hans jansen

Geas Energiewacht
    Geachte heer Jansen,
    Er is vorige week een afspraak met u gemaakt voor vanmiddag, 17 februari, om 2 uur.
    afd Klachtenbeheer
    LevendigeMUS#57
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Geas Energiewacht?