Klacht Geas Energiewacht: Geluid overlast

happy Niet opgelost
# 519237
LevendigeMUS#57

Mijn klacht is dat is mij een warmtepomp van daikin verkocht die een van de stilste zou zijn volgens daikin maar door de plaatsing van die warmtepomp kon er nog iemand gewoon slapen op mijn zolder nu kan dat niet meer vanwege het lawaai wat de compressor maakt .ik had een warmtepomp met de compressor buiten aan muur zeker op een zolder maar tot nu toe werkt geas niet mee naar een oplossing. De fabrikant daikin en service monteurs van geas zijn er ook al bijgewerkt zonder dat het tot een oplossing heeft gemaakt.

Het probleem kan verholpen worden door dat de compressor aan de buitenmuur wordt gemonteerd en die modellen zijn er ook .
Ik ben blij dat ondanks uitvoering contact met geas waarbij ik het gevoel had dat ik niet echt serieus werd genomen dat ik nadat ik contact met jullie heb genomen eigenlijk geas overstag is gegaan en met mij persoonlijk naar een oplossing gaat zoeken dit was zonder jullie helaas niet gebeurd bedankt daar voor.

Geas Energiewacht
    Geachte heer Jansen,
    Er is gisteren aan u bevestigd dat wij uw klacht in behandeling nemen. Er wordt contact met u opgenomen.
    mvg, Klachtenbeheer Geas
    Geas Energiewacht
    Geachte heer Jansen,
    Wat vervelend dat u het gevoel heeft gekregen dat wij uw klacht niet serieus namen. Dat doen wij zeker wel. Wij ontvingen een bericht van u via Twitter. U gaf aan een mail te hebben gestuurd. Deze hebben wij niet ontvangen. Vervolgens heeft u uw verhaal via twitter gedaan, wat natuurlijk prima is. Het gaat er immers om dat wij kennis nemen van de inhoud van uw klacht. Wij hebben de juiste afdeling aangestuurd en er is de volgende dag contact opgenomen voor het maken van een afspraak. Het spijt ons te horen dat u in de veronderstelling was dat uw klacht niet werd behandeld en dat u daarom genoodzaakt was deze via klachtenkompas nogmaals te melden. Misschien zijn wij in onze reactie op Twitter niet duidelijk genoeg geweest. In dat geval onze excuses.
    afd Klachtenbeheer

Ook een klacht indienen over Geas Energiewacht?