Klacht Geas Energiewacht: Lekkageschade door CV in onderhoud

sad Niet opgelost
Do.

Lekkageschade door CV bewerken
Beste mevrouw, meneer,

Sinds circa 10 jaren hebben we een CV-ketel op afbetaling en een servicecontract bij Geas B.V.. Binnenkort loopt dit contract af. In september '21 constateerden we dat de CV-ketel lektte en hebben hierover contact opgenomen met Geas om het te laten herstellen. Tevens constateerden we dat we lekkage schade hierdoor in de badkamer hebben. Het vocht wat uit de CV gelopen is, is in het plafond van de badkamer gelopen met schimmelvorming als gevolg.
Nu vragen wij ons af of we Geas voor deze schade aansprakelijk kunnen stellen en een vergoeding voor de herstelkosten kunnen vragen. Kunt u ons hier in raden?
Alvast bedankt.

Sneller schade oplossen.
De aangeboden oplossing is dat zij hier niets aan kunnen doen en dat we het zelf maar moeten oplossen. Dat valt ons erg tegen van Geas.

Geas Energiewacht
    Goedemorgen,

Energiewacht is aansprakelijk voor schade als deze door ons is veroorzaakt. In dit geval gaat het om een spontaan defect. De lekkage is niet te wijten aan het doen of nalaten van een handeling door onze medewerker. Ik adviseer u uw eigen verzekeraar in te schakelen.

met vriendelijke groet,
    Energiewacht Klachtenbeheer

Ook een klacht indienen over Geas Energiewacht?