Klacht Geas Energiewacht: monteur komt niet langs

Klachtnummer
# 257458
Gebruiker
Rolandb87
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tweemaal is het nu voorgekomen dat een monteur van Geas niet is langs geweest en een brief met "we hebben u gemist" in de bus heeft gegooid. Dit is raar omdat de bel erg luid is en uitstekend werkt. Ben voor de reparaties ook thuis gebleven en hierdoor vrije dagen kwijt geraakt. Dit probleem heb ik geprobeerd te bespreken met de helpdesk, maar ik krijg eerder de schuld in mijn schoenen geschoven. Dat voelt enorm rot omdat het niet bijdraagt aan een oplossing. Daarnaast vraag ik mij af of de bel wel is ingedrukt. Misschien dat het niet goed is gegaan.

De oplossing

Graag vriendelijker tot een oplossing komen, want we willen beide graag een goede samenwerking.

1 reactie

  1. Auteur
    Geas Energiewacht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Balk,
    Erg vervelend dat u het gevoel heeft gekregen dat u de schuld kreeg van het mislopen van de afspraak. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Excuses. Er is inmiddels telefonisch contact geweest en u gaf aan dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
    met vriendelijke groet,
    klachtenbeheer Geas

Ook een klacht indienen over Geas Energiewacht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen