Klacht Geas Energiewacht: Niet nakomen van beloftes en totaal gebrek aan inzet voor de klant.
Details
Klacht
In 2020 een installatie Ventilatie/CV/Warmtepomp door GEAS (onderdeel van Essent) laten installeren. Toen het kouder werd maandenlang geen verwarming en/of warm water gehad. Toen dat eindelijk werkte, bleek de warmtepomp niets bij te dragen.Mijn energieleverancier heeft ons maandbedrag zelfs met 78 euro verhoogd!!
En dat in een huis met energiecertificaat A!
GEAS beloofde samen met de leverancier van de warmtepomp (ITHO Daalderop) de hybride installatie werkend te maken,
Na die belofte NOOIT meer iets van GEAS gehoord.
Na in gebreke stelling willen ze hooguit de warmtepomp er uit halen en vergoeden mits ik mijn subsidie aan hen doorgeef!
Daar hebben ze totaal geen recht op!
En dat voor een bedrijf waar ik vertrouwen in had!
Gewenste oplossing
Als de warmtepomp in mijn huis (NB met energie certificaat A!) eindelijk een besparing gaat opleveren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.