Klacht Geberit: De garantie is een halve garantie.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 560477
Gebruiker
Gebje#103
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij een verlengde garantie naar drie jaar betaal je wel voorrijkosten en arbeidsloon, in dit geval een defect bedieningspaneel. Jammer dat op een relatief prijzig douchetoilet alleen het bedieningspaneel onder de garantie valt.
Verlengde garantie wekt de verkeerde verwachting. Erg jammer.

Gewenste oplossing

Als er twee jaar fabrieksgarantie is en je hebt het product geregistreerd geef dan duidelijkheid bij de verlenging dat de verlenging alleen om onderdelen gaat.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Geberit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer Krootjes,

    Vriendelijk bedankt voor het kenbaar maken van een mogelijke verwarring.

    Binnen de geldende garantiebepalingen is opgenomen dat een Geberit AquaClean 2 jaar fabrieksgarantie heeft op basis van product fouten. Wanneer een Geberit AquaClean, binnen 90 dagen installatie-/ leverdatum wordt geregistreerd, maakt de eigenaar van de AquaClean aanspraak op een verlenging van de garantietermijn.

    Echter, binnen de geldende garantievoorwaarden wordt toegelicht dat deze verlenging enkel betrekking heeft op de toe te passen materialen. De serviceaanmelder dient enkel de arbeid- en voorrijkosten te voldoen bij een reparatie in het 3e jaar. Deze voorwaarden worden bij de garantieregistratie, serviceaanmelding en -bevestiging gedeeld om de betrokken partijen op de hoogte te stellen van de geldende voorwaarden. Deze voorwaarden zijn in de bijlage toegevoegd.

    Wij zullen uw feedback meenemen om onze dienstverlening te optimaliseren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Geberit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen