Klacht Geberit: De garantie is een halve garantie.

sad Niet opgelost
Gebje#103

Bij een verlengde garantie naar drie jaar betaal je wel voorrijkosten en arbeidsloon, in dit geval een defect bedieningspaneel. Jammer dat op een relatief prijzig douchetoilet alleen het bedieningspaneel onder de garantie valt.
Verlengde garantie wekt de verkeerde verwachting. Erg jammer.

Als er twee jaar fabrieksgarantie is en je hebt het product geregistreerd geef dan duidelijkheid bij de verlenging dat de verlenging alleen om onderdelen gaat.

Geberit
    Goedemiddag meneer Krootjes,

Vriendelijk bedankt voor het kenbaar maken van een mogelijke verwarring.

Binnen de geldende garantiebepalingen is opgenomen dat een Geberit AquaClean 2 jaar fabrieksgarantie heeft op basis van product fouten. Wanneer een Geberit AquaClean, binnen 90 dagen installatie-/ leverdatum wordt geregistreerd, maakt de eigenaar van de AquaClean aanspraak op een verlenging van de garantietermijn.

Echter, binnen de geldende garantievoorwaarden wordt toegelicht dat deze verlenging enkel betrekking heeft op de toe te passen materialen. De serviceaanmelder dient enkel de arbeid- en voorrijkosten te voldoen bij een reparatie in het 3e jaar. Deze voorwaarden worden bij de garantieregistratie, serviceaanmelding en -bevestiging gedeeld om de betrokken partijen op de hoogte te stellen van de geldende voorwaarden. Deze voorwaarden zijn in de bijlage toegevoegd.

Wij zullen uw feedback meenemen om onze dienstverlening te optimaliseren.

Ook een klacht indienen over Geberit?