Klacht Gebroeders Kwakman: Vloer geëgaliseerd, maar nog steeds niet vlak conform afspraak

J. Botha

In augustus zijn de vloeren in de hal en twee slaapkamers door dit bedrijf geëgaliseerd. Ik heb aangegeven dat de vloer vlak moet zijn, omdat ik laminaat, en later een PVC vloerbedekking wil gaan leggen.

Ik was beloofd dat er maximaal een afwijking van 2mm op 2 meter zou zijn. Nu meet ik afwijkingen van 5 a 6 mm op anderhalf meter, op diverse plekken.

Ik heb de medewerker die de werk heeft gedaan [naam verwijderd door moderator] gevraagd om te komen kijken. Hij heeft de vloer op een aantal plekken geschuurd om deze vlakker te proberen te krijgen. Het is echter niet gelukt.

Ik heb gebeld naar het bedrijf en met [naam verwijderd door moderator] gesproken. Hij heeft me verteld dat de vloer wel vlak genoeg is, voor de egalisatie die aangebracht is (4mm dikte).
Maar mijn vloer is niet vlak. Ik was door het bedrijf geadviseerd om 4mm dik te egaliseren. Mijn opdracht was een vlakke vloer, met de afgesproken tolerantie (2mm op anderhalf meter). De huidige vlakheid is nu 5-6mm op anderhalf meter.

Bedrijf moet weer egaliseren, met een voldoende laagdikte zodat de vereiste vlakheidsgraad is bereikt (2mm op anderhalf meter).
Alternatievelijk kan ik het door een andere bedrijf laten doen, maar dan wil ik helft van mijn geld terug.

Wij vinden dat Gebroeders Kwakman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gebroeders Kwakman?