Klacht Geeektech.com: #onvriendelijk #oplichting #onbetrouwbaar

Munirhan

Hallo Wat is dit voor een slechte dienstverlening? Ik heb 9 dagen terug een defect product teruggestuurd niets ontvangen. Als jullie mij niet verder helpen tot een oplossing, dan doe ik per direct aangifte van oplichting en dan zoekt de politie verder uit. Ik zie dat meerdere mensen hun producten niet hebbben ontvangen en dit geeft me het gevoel dat ik opgelicht ben. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en mails tot social media wordt niet beantwoord. Ik hoop dat jullie enerzijds van goede verstand zijn en dus niet in aanraking willen komen met de politie. Ik geef jullie dus hierbij 1 werkdag en anders stap ik naar de politie en doe ik aangifte van oplichting en valse verkoop. Mijn zusje verheugd op haar karaoke-microfoon maar wat is dit voor een zeer nare en onprettige ervaring? Kom op zeg als je klanten zolang laat wachten en niets doorgeeft, dan mag je beter je bedrijf sluiten. Voor mij is het nooit meer bestellen via Geeektech.com.

Ik ben zelf ook student handhaver (BOA) en heb me kostbare tijd door jullie verspilt. Bedankt! Ik heb ook wat beters te doen, dan achter jullie aangaan en jullie op je werk aanwijzen. Dus graag onmiddellijk oplossen en deze zaak op een fatsoenlijke en beschaafde wijze eindigen. Dit vind ik echt onbetrouwbaar en asociaal.

Het zou vriendelijk zijn als hun mijn geld terugstorten en op zijn liefst aangeven waarom ze zo slecht te werk zijn gegaan. Mijn vertrouwen in deze bedrijf is gekwetst en zal niets meer in de toekomst via hun willen bestellen. Ik hoop dat de andere slachtoffers ook hiervan melding maken of aangifte, zodat de politie dit grondig kan onderzoeken. Want het is wel behoorlijk vies als je betaald voor een product en deze niet krijgt. Wettelijk is dit strafbaar en ik zal indien noodzakelijk actie ondernemen.

Wij vinden dat Geeektech.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Geeektech.com?