Klacht Geeektech.com: 3D brillen besteld, betaald maar niets is geleverd. Telefonisch niet te bereiken

Klachtnummer
# 145699
Gebruiker
Blonderr2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 december 2015 via webshop zes 3D brillen besteld en betaald met iDeal.
De volgende dag zouden we worden geleverd, aldus de website.
Op 29 december was er nog niets geleverd. Zowel maandag 28 als dinsdag 29 december gebeld en gemaild, maar nog geen contact gekregen of een reactie gehad.

De oplossing

Geld terug of levering producten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Geeektech.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Geeektech.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen