Klacht Geeektech.com: Product niet goed en slechte communicatie met de klant

Vollie

Ik heb een telefoonhouder voor op de fietst gekocht. Helaas was de houder niet stabiel en viel steeds van de houder af. Hierop heb ik het product teruggestuurd op eigen kosten., er werd mij niks vergoed. Dit vind ik zo slecht en klantonvriendelijk. Ik heb hiervoor 7 euro voor moeten betalen. Telefonisch contact gehad en hebben ze mij verteld dat het product wel goed is en het allemaal getest is. Veel moeite gedaan dat ik het product toch niet wilde en terug wilde sturen. Hierop hebben ze gezegd dat het niet kan en mogelijk is. Kortom met een makkelijk verhaal weer weggestuurd. Even later werd de telefoon opgehangen en niet meer beantwoord. Ik vind het een heel slechte zaak en de manier van omgaan met de klant vind ik minimaal. Dit kan wel aan alle kanten verbeterd worden en ik ga zeker geen producten meer bestellen bij geeektech!

Ik wil dat de telefoonhouder goed vast zit op de houder. Dit is niet het geval. Anders wil ik mijn geld weer terug. Ook het geld voor retourneren!

Wij vinden dat Geeektech.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Geeektech.com?