Klacht Geek Squad: Diefstal

Nojustice,Nopeace

Inleveren van Telefoon onmogelijk gemaakt, verzekering zonder boodschap beeindigd , goed gekeurde claim wordt steeds tegengehouden.
Ik heb overal voor betaald, maar zij hebben zich niet aan hun afspraak gehouden. Heb alle bewijzen die nodig zijn, maar bedrijf werkt niet mee
Leugen na leugen wordt er verteld, door geen enkele partij wordt er verantwoordelijkheid genomen. Er wordt leuk verteld dat ik geen contact heb opgenomen met ze, terwijl ik zelfs nog de naam van de medewerker wist.
Het inleveren van mijn telefoon wordt mij onmogelijk gemaakt. Ik heb speciefiek om een mogelijk leentoestel/ vervangend model gevraagd voordat ik de verzekering , dit i.v.m. mijn werkzaamheden in de zorg. Voor dit werk moet ik te allen tijde beschikbaar zijn; een noodgeval is niet ongebruikelijk.

Dit bedrijf houdt zich aan hun afspraken. Ze zorgen ervoor dat ik een nieuw toestel krijg. Dan laat ik de gemaakte onkosten gaan, zo coulant wil ik me nog opstellen. Maar de manier waarop er met de klant omgegaan wordt is naar mijn mening tot aan het criminele toe.
Zoals het er nu voor staat hebben ze me bestolen van Premie, reparatiekosten, de kosten voor het niet volledig kunnen gebruiken van alle telefoonfuncties ( waar betaal ik dan in godsnaam voor?). Alle bezoeken aan de media markt, vrije tijd die ik kwijt ben....
Alle stress en leed die ze veroorzaakt hebben..
Het onwettig verbreken van de verzekering zonder bericht of waarschuwing...

Ik eis een nieuwe telefoon zoals beloofd.
Of ik eis mijn polissen terug evenals de kosten die voor de reparatie betaald heb.

Nojustice,Nopeace
    Ik krijg ineens een bericht dat iemand mijn geek squad inlogdata heeft geprobeerd te wijzijgen.
    Tot mijn grote verbazing; ik wist niet eens dat ik inloggegevens had.

Nojustice,Nopeace
Mijn voorstel is dat Geek Squad hun afspraak nakomt; doen zij dit niet , dan gaat de zaak naar de kantonrechter. Zij hebben onwettig gehandeld,wat aantoonbaar is. Verstandig zou zijn om de nieuwprijs van het toestel te vergoeden zodat zo snel mogelijk afgehandeld kan worden. Anders eis ik mijn polissen en aanbetaling terug en komt daar smartengeld bij.

Ook een klacht indienen over ?