Klacht Geek Squad: Geld terug krijgen van een coulance regeling

Klachtnummer
# 179125
Gebruiker
Roosje1983
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een verzekering voor mn telefoon afgesloten via The Phone House bij Geek Squad. Ik dacht dat deze verzekering stopte tegelijk met mn abonnement, maar helaas..
Een lange tijd nadat m'n abonnement was afgelopen kwam ik hierachter en stopte m'n verzekering bij Geek Squad.. Ik kreeg toen een coulanceregeling.

Dit werd twee maanden geleden via de mail bevestigd en ik zou binnen 15 werkdagen mijn geld ontvangen... Ik wacht er nogsteeds op en ze zeggen dat ze het uitzoeken... Maar denk niet dat ik het geld ookt ga krijgen
Belachelijk dit soort bedrijven!!! Zogenaamd duurt het 2 maanden om geld van de beloofde coulance regeling over te maken!!!
Sluit NOOIT maar dan ook NOOIT een verzekering af voor je telefoon bij dit bedrijf!!

De oplossing

Mijn geld zo snel mogelijk ontvangen welke mijn beloofd is, een aantal keer, via de email!

1 reactie

  1. Auteur
    Geek Squad
    Datum
    Geachte mevrouw van Rossum,

    uw terugbetaling werd op 19 augustus verwerkt.

    Wij hopen dan ook dat u het Geld heeft ontvangen.
    Inderdaad hadden wij een systeemstoring, waardoor wij niet konden zien dat uw terugbetaling niet eerder door is gegaan.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Bij vragen mag u altijd contact opnemen.

    Met vriendelijke groet,


    Lisa
    CWS NL Protect





Ook een klacht indienen over Geek Squad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen