Klacht Geek Squad: Geld terug krijgen van een coulance regeling

Roosje1983

Ik had een verzekering voor mn telefoon afgesloten via The Phone House bij Geek Squad. Ik dacht dat deze verzekering stopte tegelijk met mn abonnement, maar helaas..
Een lange tijd nadat m'n abonnement was afgelopen kwam ik hierachter en stopte m'n verzekering bij Geek Squad.. Ik kreeg toen een coulanceregeling.

Dit werd twee maanden geleden via de mail bevestigd en ik zou binnen 15 werkdagen mijn geld ontvangen... Ik wacht er nogsteeds op en ze zeggen dat ze het uitzoeken... Maar denk niet dat ik het geld ookt ga krijgen
Belachelijk dit soort bedrijven!!! Zogenaamd duurt het 2 maanden om geld van de beloofde coulance regeling over te maken!!!
Sluit NOOIT maar dan ook NOOIT een verzekering af voor je telefoon bij dit bedrijf!!

Mijn geld zo snel mogelijk ontvangen welke mijn beloofd is, een aantal keer, via de email!

Geek Squad
    Geachte mevrouw van Rossum,

uw terugbetaling werd op 19 augustus verwerkt.

Wij hopen dan ook dat u het Geld heeft ontvangen.
    Inderdaad hadden wij een systeemstoring, waardoor wij niet konden zien dat uw terugbetaling niet eerder door is gegaan.

Onze excuses voor het ongemak.

Bij vragen mag u altijd contact opnemen.

Lisa
    CWS NL Protect

Ook een klacht indienen over Geek Squad?