Klacht Geek Squad: KLACHT Reparatie vergoeding

Klachtnummer
# 149399
Gebruiker
Sanderverhoeven
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Iphone 5s al 1,5 jaar verzekerd bij Geek Squad. Vanochtend kwam ik erachter dat toestel niet had opgeladen. Even gecheckt en nee het lag niet aan het kabeltje. Snel tussen het werk door naar GSM Shop in Tilburg gegaan om telefoon te laten repareren. (Phone House is namelijk pas om 10.00 uur open en ik heb mijn telefoon voor het werk nodig). Binnen 'n half uurtje was t gemaakt en werkte de telefoon weer als een zonnetje. Factuur meegekregen voor de verzekering maar helaas doet Geek Squad hier niet aan. Kan alleen via eigen reparatie afdeling die DE VOLGENDE DAG telefoon pas kan ophalen. Vanochtend had ik nog 8% batterij. Als je je werk via de telefoon door krijgt is dit niet handig en moet er snel gehandeld worden. Geek Squad gaf aan de telefoon (vrij onbeschoft) aan dat dat met elke verzekering zo werkt en dat ik er maar mee moet leven. Vrij sterke stelling voor een organisatie die 24/7 hulp tracht te bieden..

Gewenste oplossing

49,- reparatie kosten vergoeden zoals het een verzekering betaamd.

1 reactie

  1. Auteur
    Geek Squad
    Datum
    Geachte heer Verhoeven,

    Naar aanleiding van uw klacht willen wij graag reageren.

    GeekSquad hanteert de volgende procedure indien u een claim wenst in te dienen.
    De reparatie kan aangeboden worden in een van de Phone House winkels.
    Daar zullen onze collega’s uw toestel beoordelen en bepalen of het rendabel is om uw toestel op te sturen voor reparatie of over te gaan tot vervanging.

    Indien u het toestel zelf aanbied ter reparatie bij een ander bedrijf valt dit niet onder uw verzekering. Dit omdat wij zelf samenwerken met een reparatiecentrum en wij inzage hebben in deze reparaties.

    Helaas kunnen wij in deze dan ook niets voor u betekenen.

    Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen op telefoonnummer 0800 424 4335, optie 1 protect.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Jeannette

    Geek Squad Protect & Support
    The Phone House Netherlands

    E infoprotect@geeksquad.nl
    T +31 (0)800 – 424 4335

    Euroweg 20
    3825 HD Amersfoort
    The Netherlands

Ook een klacht indienen over Geek Squad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen