Klacht Geek Squad: Langdurig wachten op reparatie telefoon

Gerrit

Heb nu 2 ½ jaar een abonnement met telefoon bij Vodafone via The Phone House. Heb nu een Samsung Galaxy S6 met een verzekering via hun bij The Geek Squad.
Nu zit er een barst in mijn telefoon scherm en ben ik naar de winkel gegaan om deze te laten repareren.
Eenmaal bij de winkel zeggen ze dat het repareren van het scherm een maand duurt omdat het druk is en samsung geen schermen meer levert...
Ben daarom weer naar huis gegaan omdat ik dit toch echt veel te lang vind duren.
Want betaal maandelijks al een behoorlijk bedrag voor de verzekering en een bedrag voor mijn abbonement, en dan komt er ook nog een behoorlijk bedrag eigen risico bovenop... dan wil ik hem geen maand missen...

Ik wil weten waarom dit allemaal zolang moet duren, want een maand wachten is toch echt wel lang, want ik verwacht als verzekerde toch wel goede service en dat me telefoon snel wordt gerepareerd.. want daarvoor betaal ik maandelijks.

Ik hoop dat ik een eventuele compensatie kan krijgen voor het eventuele wachten.

Gerrit
    Wordt hier nog reactie op gegeven?
    Geek Squad
    Geachte heer Hol,
    excuses voor de late reactie.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Helaas kunnen wij u geen compensatie aanbieden wanneer wij niet weten wat er te compenseren valt. De gemiddelde reparatieduur is 15 werkdagen.
    U zou het toestel uiteindelijk wel ter reparatie op moeten sturen.
    Wij kunnen op dit moment nog niet aangeven hoe lang dit zal duren. Wanneer u toestel niet gerepareerd kan worden zullen wij het toestel sowieso vervangen.
    Wellicht dat de winkel een leentoestel voor u beschikbaar heeft.

U kunt ook altijd telefonisch contact met ons opnemen om dit wellicht wat gedetailleerder te bespreken.

Lisa
    CWS NL Protect

Gerrit
    Was 10 december ook al in de Phone House winkel geweest, en toen kwamen jullie met hetzelfde verhaal met dat ik moest wachten omdat beeldschermen niet werden geleverd.
    24 december opnieuw geprobeerd, nu bij vestiging in Barneveld die een reparatiecentrum heeft en die zeiden dat ik beter kon wachten tot het nieuwe jaar, want jullie wisten niet wanneer samsung weer beeldschermen levert...

Dus duurt inmiddels al veel langer dan 15 werkdagen...
    Geek Squad
    Geachte heer Hol,

hoe lang de reparatie zal duren is vooraf niet in te schatten.
    De winkel heeft hierin misschien een inschatting gemaakt maar wij kunnen vooraf niet bevestigen of het daadwerkelijk zo lang zal duren.
    Wanneer u uw toestel voor reparatie opstuurt, begint de reparatietijd. Wanneer u daarvoor kiest om het toestel niet op te sturen, bent u voor de vertraging zelf verantwoordelijk.

Lisa CWS NL Protect

Ook een klacht indienen over ?