Klacht Geek Squad: Na vervanging buiten schuld om defect

Mark_almelo

Nadat mijn iPhone 6 was gevallen waardoor het scherm kapot was (en de accu en oplaadconnector ook niet meer goed werkten) het toestel aangeboden bij the phone house voor reparatie/vervanging. Leentoestel uit het jaar 0. Na 2 weken werd ik opgebelt dat ik mijn telefoon kon ophalen, eigen risico betaalt en vertrokken. Anderhalve week later reageert mijn telefoon niet meer goed op het touchscreen en opent willekeurig apps en andere dingen. Weer terug na the phone house en de enigste oplossing was weer het toestel opsturen na een 3de partij dynafix voor beoordeling en of vervanging waardoor ik weer 2 a 3 weken zit opgescheept met een Android toestel uit de vorige eeuw. Contact opgenomen met dynafix en jullie helpdesk omdat ik de telefoon zakelijk gebruik en eigenlijk niet zonder kan maar een acceptabele oplossing was er niet. Een iPhone leentoestel Is niet mogelijk. Vorig jaar hetzelfde gehad en toen kreeg ik wel een nieuw toestel. In de winkel was iemand met exact hetzelfde probleem

Een oplossing op zeer korte termijn zodat ik weer verder kan, 2 tot 3 weken is onacceptabel en zou niet mogen bij een dergelijk duur toestel inclusief duur onbeperkt abonnement met verzekering. De klant word de dupe omdat een bedrijf de reparatie uitbesteed. Een nieuw toestel of vervangend zelfde toestel binnen zeer korte termijn. Het kwijtschelden van eigen risico is een sigaar uit eigen doos want het is buiten mijn toedoen defect gegaan (slechte reparatie dynafix van een refurbishd toestel) en geen oplossing.

Geek Squad
    Geachte heer Rekers,

Wij hebben ins ons systeem kunnen zien dat deze klacht al een tijd geleden opgepakt werd en een nieuw toestel uit de voorraad van de winkel gegeven mocht worden. Hierbij gaat het uiteraard om een uitzondering.

Wij hopen dan ook dat de klacht voor uw opgelost is.

Zo niet, kunt u altijd mailen naar infoprotect@geeksquad.nl

Lisa

Klachtenafhandeling