Klacht Geek Squad: terug betaling 599 euro

Klachtnummer
# 181707
Gebruiker
tigerlady
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het bedrijf zou de dagwaarde van mijn telefoon uitkeren 599 euro.
al 15 keer gebeld met Geek Squad krijg elke keer iets anders te horen
de een zegt u heeft het geld binnen 14 dagen op uw rekening staan
ik kijken nee geen geld op de rekening van Geek Squad
ik weer bellen dit was 15-8-2016 mn verhaal gedaan zegt die man woensdag gaat de betalingen de deur uit
omdat ik geen vertrouwen meer heb in hun ga ik bellen met de vraag of de uit betaling al de deur uit is nee mevr deze gaan de 28 de deur uit
weer een leugen van Geek Squad
en heb er al zo velen gehad
ben er nu ook echt klaar mee

De oplossing

ik wil het geld maandag op mijn rekening zien
+ een compensatie voor de extra kosten die ik heb moeten maken om jullie te bellen
jullie bellen de klant namelijk niet

1 reactie

  1. Auteur
    Geek Squad
    Datum
    Geachte mevrouw Trip,

    naar aanleiding van uw klacht hadden wij contact met uw opgenomen.

    Wat betreft de gemaakte telefoonkosten vroegen wij u om dit op een factuur te zetten.

    Inmiddels is de betaling al sinds 18 augustus verwerkt en gaan wij er van uit dat u het geld heeft ontvangen.

    Bij vragen mag u altijd contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,


    Lisa
    CWS NL Protect