Klacht Geheugensport: Niet intrappen in het telefonisch gesprek!

S.Verhaar

Precies dezelfde klacht die ik hier hoor!
Er zou een mail gestuurd worden door Geheugensport! Ik heb werkelijk 10 dagen mijn mail in de gaten gehouden inclusief SPAM of er een mail van hen binnen gekomen was. Wordt ik na vier weken gebeld dat ze een abonnement afsluiten voor €36,95 per maand! Ze hadden geen tegenbericht vernomen. Dat is ook moeilijk wanneer er geen mail is. Ze stuurt mij die mail als kopie toe? Maar heb deze mail nooit gezien!!! Maar ze hebben bewijs zegt ze dan vervolgens. Wat voor een stinkende zaak is dit!!!!!! Zeer makkelijk geld aftroggelen terwijl dit niet gewenst is! Ga je eigen geld verdienen op een normale manier in plaats van geld afhandig maken op een manier waarbij dat volgens de mazen van de wet toegelaten is en erg zwak is! De website die ze benoemen www.geheugensteun.nl is ook niet betrouwbaar! Je zou toch zeggen dat ze met dit geld toch een betrouwbare website kunnen maken. De vrouw die je belt us overigens ook steeds dezelfde.

Abonnement volledig ongedaan maken!

Geheugensport
    Geachte mevrouw Verhaar,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u meerdere malen geprobeerd te bereiken, echter kregen wij geen gehoor.

Indien u wenst kunt u zelf contact met ons opnemen, om gezamenlijk tot een oplossing te komen. U kunt ook een telefoonnummer achter laten zodat wij contact met u kunnen opnemen.

met vriendelijke groet,

Cheryll Adam
    Geheugensport

Ook een klacht indienen over Geheugensport?