Klacht Gekkengoud.nl: Stel gewoon een vraag

Svetlana

Een vraag over een vragenlijst stel ik, omdat ik hier niet aan mee wil doen, en via een link Als je niet wilt/kunt deelnemen aan deze vragenlijst, stellen wij het op prijs als je op de volgende link klikt: Ik wil niet meedoen. Nu hoe vaak ik dat niet gedaan heb, bij de ontvangen vragenlijst, toch kom je weer bij de vragen lijst terecht, en om de haverklap moet je dus de cookies accepten, nu volgens mij is 1 keer genoeg. dit geef ik door aan gekkengoud. Antwoordt Bedankt voor je bericht. Via de onderstaande link kun jij je afmelden voor het online panel.
Nu, ik wil mij dus niet afmelden voor het online panel, maar gewoon niet aan deze vragen lijsten meedoen, wat ik door geef. Bij hun komt dat dus nu als boze reactie over, en knikkeren ze je gewoon als lid weg. Dag gespaart geld.

Dat ze moeten lezen wat er geschreven wordt

Wij vinden dat Gekkengoud.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gekkengoud.nl?