Klacht Geld en Woning: Geld en Woning weigert te betalen

Raas

Omdat Geld en Woning zich pas heeft aangemeld bij klachtenkompas, nádat mijn klacht was verlopen (1 jaar 3 mnd), meld ik opnieuw mijn klacht:

Wij hebben een schikkingsovereenkomst met Geld en Woning.
Na een fout van Geld en Woning, en met tussenkomst van de SEH is tot deze schikkingsovereenkomst gekomen, waaruit wij nog een grote som geld tegoed hebben. Dit zou uiterlijk 31-12-2011 moeten zijn bijgeschreven, maar tot op heden hebben wij nog niets ontvangen.
Volgens geld en Woning, met name Kris van de Velde, moeten we bij Arie van Hoof zijn (de adviseur die destijds de fouten heeft gemaakt).
Geld en Woning is volgens hem een franchiseonderneming maar de schikkingsovereenkomst hebben wij wel degelijk met Geld en Woning.
Arie van Hoof geeft aan geen geld te hebben, dus in mijn ogen moet Geld en Woning dit dan maar oplossen.

Ik hoop dat Geld en Woning dit keer wel binnen afziendbare termijn reageert, en overgaat tot het betalen van het achterstallige bedrag.

De gewenste oplossing is dat Geld En Woning erkent, dat de schikkingsovereenkomst is overeengekomen tussen ondergetekende en Geld en Woning. En dat Geld en Woning dus overgaat tot het betalen van het verschuldigde achterstallige bedrag, inclusief de wettelijke misgelopen rente.

Geld en Woning is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Geld en Woning?