Klacht Gelderskwartier: Gelderskwartier levert niet wat je besteld hebt en moet rest BTW betalen via Douane postloket!

Hekman4

Ik heb via de website www.gelderskwartier.nl een Salomon ski jas besteld. Uiteindelijk kreeg ik van post.nl een brief dat er een pakket binnengekomen was uit een niet EU land en moest aantonen adhv factuur/bestelling wat er in de doos zat. Uiteindelijk was post.nl via www.postnl.nl/bva ook niet duidelijk zelfs na telefonisch contact. Ik nam uiteindelijk weer telefonisch contact op met post.nl en kreeg te horen van o ja wij hebben problemen met de bezorgingen maar u kunt het pakje ophalen bij de Jumbo. Bij de Jumbo kreeg ik te horen dat ik Euro 28,60 aan BTW moest betalen anders zou ik het pakje niet meekrijgen. Toch maar gedaan en thuis bleek de bestelde Salomon jas een chinees merk met een extra labeltje dolce & gabbana erop te zijn. Van ongekende slechte kwaliteit en lijkt maar iets op de beloofde Salomon jas. Kortom: ik ben voor de gek gehouden door gelderskwartier en krijg na een aantal berichtjes van Hornblow Grant te horen dat de bestelling goed zou zijn en gewoon moest wachten. Klopt helemaal niets van en wil maar een ding mijn geld terug!

Ik wil mijn geld terug en de website www.gelderskwartier.nl moet uit de lucht want dit zijn echte bedriegers. Je krijgt vanuit China, terwijl de site er goed uitziet, te maken met rest BTW te betalen via de douane/post loket en een nep jas!

Wij vinden dat Gelderskwartier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gelderskwartier?