Klacht Geldlenen.nl: elke keer verschillende informatie. geen medewerking.willen het niet oplossen

Janneke

We wilde de lening splitsen met mijn ex.
eerst kregen we te horen dat we het huis verkocht moesten hebben voor dat het mogelijk zou zijn.toen het huis verkocht was gelijk weer contact gezocht.
Ze zouden papieren toe sturen waar we gegevens konden invullen voor de toetsing.
deze niet ontvangen.
Toen ik weer belde hadden ze een toetsing gedaan op basis van welke gegevens?
Als antwoord op de gegevens van mn ex partner en mijn inkomen. Maar deze had ik niet aangeleverd. Deze moest ik dan mailen zouden ze her toetsen. Dit gedaan kreeg ik mail terug dat ze de gegevens van mijn ex nodig hadden. Weer gebeld ze zouden contact opnemen met mijn ex voor zijn gegevens. Weer gebeld hadden ze een toets gedaan maar kon niet gesplits worden.maar bleek op mijn oude gegevens. Tijdens telefoon gelijk toetsing gedaan op mijn loon. Weer moesten ze gegevens van ex hebben maar die hadden ze toch al?. Nee dit keer vertelde ze dat ze nog geen contact hadden gehad met hem.
enzl

Splitsing van de lening.

Wij vinden dat Geldlenen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Geldlenen.nl?