Klacht Geldmaat: Geld niet gekregen uit automaat

Klachtnummer
# 630231
Gebruiker
Ash213
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 7 November in de avond uren geld geprobeerd te pinnen bij een Geldmaat automaat in Rotterdam.

Mijn geld is er nooit uitgekomen! Maar wel afgeschreven van mijn rekening!!!!

Ik vind dit echt niet kunnen.
Geldmaat gebeld en die zei dat mijn geld binnen 1 dag terug is gestort.

Vervolgens niks gekregen en heb ik hun dus weer gebeld. Nu zegt mevrouw aan de telefoon dat ik contact met mijn bank moet opnemen.

Mijn bank ook gebeld en die geeft dus aan dat ik standaard 5 dagen moet wachten en dat het meestal dan binnen die 5 dagen terug gestort is.

Nou heb ik het nog steeds niet terug gekregen de bank weet nog niks en die zegt dat er storingen zijn vaker bij de Geldmaat automaten en de Geldmaat automaat zegt dat ik bij mijn bank moet zijn.

Ik word echt pissig van deze ping pong bal spel van ze. Als ik mijn geld niet krijg dan ga ik dat kut automaat opblazen!!!! Want jullie hebben mijn harde gewerkte geld gepikt.

Mvg

Gewenste oplossing

Mijn geld terug geven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Geldmaat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Geldmaat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen