Klacht Geldmaat: Geld storten is verschrikkelijk tijdrovend en frustrerend.

Klachtnummer
# 570072
Gebruiker
Art255
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bijna onmogelijk om je contante geld te storten, heel vervelend als ondernemer zijnde. Stort automaat al 2 maanden buiten werking. Tijdens corona (lockdown) ben ik verplicht met veel geld op straat te staan. Want ik ben net als andere winkels ook tot 5 uur open. Dus in een winkel storten kan op dit moment niet voor mij.
Dus moet nu soms privé geld naar zaak overmaken om huur af te kunnen laten schrijven. Ja na 2 lockdowns is mijn buffer wel op ja.

Gewenste oplossing

Dat ze heel snel hun zaken voor elkaar gaan maken en dat ze automaten gaan plaatsen waar ze waren, gewoon weer binnen bij je bank!
Je neemt iets over voor dat je er bij lange na aan toe bent, dan moet je op de blaren zitten, hoe durven jullie nog geld te vragen voor het storten van contant geld!?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Geldmaat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Geldmaat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen