Klacht Geldmaat: Geldautomaat schrijft geld af na afbreken transactie

JC Sabajo

Op 2 januari gaan pinnen bij Geldmaat, gekozen om €500 op te nemen. Omdat de automaat alleen briefjes van 20 had, de transactie afgebroken. Kreeg mijn pas terug en er stond op het scherm bevestigd dat de transactie was afgebroken. Toch bleek de €500 van mijn rekening geschreven. Nadat de ABN AMRO dit heeft uitgezocht komen ze tot de conclusie dat het geld door de automaat is uitgegeven en dat ik geen recht heb op restitutie. Hoe kan een automaat geld uitgeven nadat een transactie is afgebroken en waarom kan ik als klant hier niet verder mee geholpen worden door mijn bank. Ik wil de €500 teruggestort op mijn rekening.

Ik wil dat desnoods de camera beelden worden bekeken en de automaat waar ik ben geweest omdat dit aantoont dat ik het geld niet heb ontvangen. Daarnaast wil ik dat de €500 wordt teruggestort door de bank.

Wij vinden dat Geldmaat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Geldmaat?