Klacht Geldmaat: Slecht werkende of bijgehouden pin automaten

sad Niet opgelost
A.T. Krijgsman

De laatste maanden kunnen veel klanten niet pinnen bij een geldmaat apparaat omdat er 1 een storing is, 2 niet bijgevuld is, de computter gecrashd is e.d. Dat geldt voor Schaesberg, Waubach ( beide in Landgraaf ) Schinveld, Eygelshoven ( Kerkrade ). Dit is niet af en toe maar met grote regelmaat en dan ook voor lange duur.

Zorgen dat de pinautomaten wel deugelijk werken. Beter onderhoud en beter bijgevuld

A.T. Krijgsman
    Na weer diverse malen bellen nog niet opgelost. In landgraaf op de markt was een monteur 1 uur aan het werk en vervolgens ongeveer 5 mensen pinnen en daarna doet hij het weer niet meer. Ben benieuwd vanmiddag ga ik weer naar Schinveld!
    Geldmaat
    Beste meneer, mevrouw Krijgsman,

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over de beschikbaarheid van een aantal van onze automaten in de regio Zuid-Limburg.

Overigens is het niet nodig om elke dag te bellen.
    Wij zien wanneer een automaat onbeschikbaar is en doen alles om deze zo snel mogelijk weer in gebruik te krijgen. Afhankelijk van het probleem kan dit langer duren dan gewenst of verwacht.

Het kan voorkomen dat een bepaalde automaat langer niet gebruikt kan worden, maar een naburige automaat wel beschikbaar is. Op deze manier zorgen we dat contant geld beschikbaar en bereikbaar blijft.

De afgelopen dagen hebben wij door de hoge waterstanden extra problemen ondervonden in de dienstverlening voor deze regio. Ook al hadden de plaatsen zelf geen last van wateroverlast, we moeten er uiteraard wel bij kunnen komen. We zijn nu druk bezig om alle automaten in de regio weer 100% operationeel te krijgen.

Inmiddels zijn de automaten in Schaesberg, Eygelshoven en acht van de negen automaten in Kerkrade weer volledig beschikbaar. Waubach volgt morgen.

Schinveld is een, laten we zeggen, "zeer populaire automaat". Deze was, uitgezonderd zondag 4 juli elke dag (gedeeltelijk) beschikbaar. Gisteravond laat is de automaat buiten gebruik gegaan maar deze zal vandaag in de loop van de dag eveneens weer te gebruiken zijn.

Wij begrijpen uiteraard dat voor de gebruikers van onze automaten er een ander gevoel kan zijn, maar een structureel probleem met de automaten in deze regio is er niet.

Remko

A.T. Krijgsman
Was deze week in zeeland, ook daar zijn er meerdere apparaten die niet werken. O.a. Middelburg, Vlissingen, Domburg. Geldmaat heeft het echt niet goed voor mekaar of het is net de bedoeling dat de mensen niet of steeds moeilijker aan hun eigen geld komen!!!!

Ook een klacht indienen over Geldmaat?