Opgelost door Noordwest Ziekenhuisgroep: participatie-slachtoffer

ria

Mijn moeder is na 1,5 dag opname na een val, tgv blaasontsteking, ziek het ziekenhuis uitgezet op 5 dec. jl, met een antibioticakuur.
De thuiszorgmedewerkster was daar zeer verbolgen over, net als ik, en legde uit dat het vanwege de nieuwe VVD bezuinigings-participatie-regels patiënten thuis verzorgd moesten worden door familie, maar ze werd steeds zieker. Op 19 dec. is ze opgenomen in een verpleeghuis, waar we dachten dat ze zou opknappen, maar ze werd nog zieker. Ik bleef verzoeken tot ziekenhuisopname, zonder resultaat. Op 23 januari is ze na 5 dagen geen eten, drinken en medicijnen overleden.. uitgedroogd en uitgehongerd.

?

Gemini ziekenhuis
    We zijn in gesprek en houden mevrouw op de hoogte van de voortgang.
    ria
    Ben zeer goed en serieus te woord gestaan door een mevrouw van de klachtenafhandeling van het Gemini ziekenhuis. Uiteraard geven de desbetreffende artsen niet toe, maar gaan hopelijk in de toekomst toch voorzichtiger met dit soort patiënten om. Verder laat ik het erbij.

ria

Ook een klacht indienen over Noordwest Ziekenhuisgroep?