Klacht General Logistics Systems: Belkosten naar GLS 0900 nummer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136417
Gebruiker
pat-poe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De track/trace code van het pakket dat naar mij toe was verzonden werkte niet op de GLS site.
De enige mogelijkheid om duidelijkheid te verkrijgen over de status van de verzending was om met het bedrijf te bellen via hun 0900 nummer.
Nu staat daarbij niet vermeld dat het gesprek 1 euro per gesprek kost. Dat hoor je pas als je het nummer al hebt gedraaid.
Volgens mij is dat keihard strafbaar. Er moet vermeld worden wat de ( maximale ) belkosten zijn van een 0900 informatienummer.

De oplossing

Een werkende track/trace GLS-site.
Betere informatie over 0900-informatie-belkosten.
Tevens wens ik mijn euro belkosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat General Logistics Systems hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pat-poe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry