Klacht General Logistics Systems: Bezorging met een hoop gedoe en extra kosten die niet zijn te vermijden

PJM Aarts

Pakket zou bezorgd worden via GLS. Dit wist ik niet via de email van de verzender. Vervolgens houd ik de web site in de gaten, want ik wordt niet automatisch op de hoogte gehouden. Ik blijk niet thuis te zijn bij de eerste poging te bezorgen. Er ligt ook geen briefje in de bus. Via uitzoekwerk op de site kom ik erachter dat het pakket in de 'wachtstand' staat. Bericht versturen via de site lukt niet (site meldt "Niet geslaagd
Bij de verwerking van uw verzoek om informatie heeft zich een fout voorgedaan. Probeer het later nog een keer of neem telefonisch contact met ons op"). Telefonisch proberen op te lossen: Het kost meteen €1,- om te horen dat ze gesloten zijn. Op maandag nogmaals gebeld (weer €1,- extra kosten). Nu blijkt het eindelijk mogelijk is om bij een afhaalplek te laten bezorgen. Maar dus wel een hele hoop gedoe extra en dus ook bijna de dubbele kosten voor verzenden.

Zorg dat je site echt werkt (zodat je via de site contact kunt opnemen).
Zorg dat je het pakket bestemming kunt veranderen via de site indien je voldoende gegevens hebt (en geen briefje hebt gekregen van de falende bezorger).
Vergoed de telefoonkosten bij zulke gevallen!

Wij vinden dat General Logistics Systems hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?