Klacht General Logistics Systems: Fraude met handtekening

Klachtnummer
# 335327
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op dinsdag 6 november een bestelling gedaan bij een webshop. Het bestelnummer is #11051. Dezelfde dag heb ik
een e-mail gekregen dat GLS deze op 7 november komt afleveren. Er is de gehele dag speciaal iemand thuis gebleven om dit pakketje in
ontvangst te nemen. Helaas is er die dag niets bezorgd.

Vanaf donderdag tot zondag hebben wij op een beurs in Leeuwarden gestaan en
was er niemand thuis. 's maandags heb ik de track & trace code nagekeken en
wat schetst mijn verbazing, het pakketje is volgens de track & trace code,
op donderdag de 8e om 10 over 11 bij ons afgeleverd. En nog gekker, er is
getekend met onze naam Er was absoluut niemand thuis, wij zaten 4
dagen in een hotel in Leeuwarden.

Voor alle zekerheid heb ik het nog bij de verschillende buren nagevraagd
maar ook daar is niets afgegeven. Op maandag de 12e heb ik om 9.30 uur een
bericht gestuurd naar GLS met de vraag of zij mij een kopie kunnen sturen
van de handtekening die zij hebben staan. Voor dit bericht heb ik een
ontvangstbevestiging gekregen met het nummer GLS20181112. Maar helaas, tot
nog toe geen antwoord ontvangen.

Wij hebben al verschillende malen slechte ervaringen met GLS gehad. Dat de chauffeurs fouten maken is zeker niet goed maar dat zelfs de klantenservice niet antwoord op een klacht is ronduit schandalig.

De oplossing

Ik wil graag een kopie van de handtekening hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat General Logistics Systems hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over General Logistics Systems?